Site Loader
اصفهان، خیابان فیض، ابتدای خیابان ارباب
جلوگیری از پیری پوست

پیرى پوست و تغییر چهره كه در یک آدم ٦٠ ساله نسبت به ٢٠ سالگى ظاهر میشود و حسرت آن چهره زیبای قبلی را میخورد ناشى از ٢ عامل می باشد.

١- از دست دادن حجم

٢- از دست دادن خاصیت الاستیسیته ( كشسانى ) بودن

براى برگرداندن حجم از چند روش با مواد پر كننده مختلف استفاده كنیم. شایع ترین آنها ژل ها می باشد ژل ها به ٣ دسته دائم ، موقت ، نیمه موقت تقسیم می شوند :

ژل هاى دائم به دلیل عوارض زیاد امكان جابه جایى گزینه خوبی نیستند و حتى اگر این عوارض رخ ندهد به دلیل خود مسئله دائمى بودنشان چون سایر نسوج صورت تغییرات مربوط به پیرى را طى میكند و این ژل ها ثابت مى مانند ترجیح داده نمی شوند

ژل های موقت زمان بسیار كمی در حدود ٢_٣ ماه دارند كه مثلا برای حجم دهی موقت لب ها مورد استفاده قرار می گیرد .

ژل های نیمه موقت یا نیمه دائم ماندگاری حدود ٢_٣ سال را دارا هستند كه غالبا از جنس هیالورونیك اسید كراس لینک هستند .

هیالورونیک اسید ماده ایی است كه در بدن خود انسان وجود دارد و قسمت اعظمی از نسج همبندی را تشكیل می دهد وجنس ان قند مركب یا پلی ساكاریدهای پیچیده می باشد .

خوشبختانه این مواد امروزه به طور سنتزی تهیه شده كه البته كیفیت های متفاوت دارد و همین علت تفاوت قیمت ژل ها می باشد و برای حجم دهی مورد استفاده قرار می گیرد. راه دیگر برای حجم دهی صورت استفاده از چربی خود شخص می باشد كه سلول های چربی به عنوان بهترین پركننده عمل میكنند، برای افزایش ماندگاری چربی و افزایش گرفتن این گونه گرافت یا پیوند می توان با آن را PRP كه استخراج پلاكت ها یا سلول های بسیار جوان از خون هست توأمان كنیم .

خاصیت كشسانی یا الاستیسیته پوست به علت وجود الیاف الاستیك یا كشسان در پوست ایجاد می شود. برای فهم بهتر این مطلب شما می توانید پوست را با لباس های استرج كه الیاف الاستیك دارد مقایسه كنید، الیاف موجود در این گونه لباس ها، لباس شما را صاف و و کشیده قرار میدهد و اگر لباس شما در معرض نور افتاب یا حرارت قرار بگیرد یا با اب گرم شسته بشود و یا اتو شود ، كم كم لباس شما شل و آویزان خواهد شد.

Post Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *