Site Loader
اصفهان، خیابان فیض، ابتدای خیابان ارباب
راز داشتن دستان زیبا

راز داشتن دستان زیبا، جدا از استخوان بندی متناسب و سلامتی عضلات و بافت های زیرین، تا حد زیادی بستگی دارد به مراقبت بهینه از پوست دست ها…. بی توجهی به پوست دست و صورت  هر دو باعث بروز تیرگی، چروکیدگی و پیری زودرس می شود. اما درمان آسیب ها روی صورت بسیار ساده تر از پوست دست است به بیان دیگر پیشگیری از پیری پوست دست مهم تر از صورت است زیرا چهره به درمان های لیزری و جوانسازی با جلسات کمتر و نتایج بهتر، پاسخ می دهد… این هفته به مراقبت از پوست دست خواهیم پرداخت.

نخستین نکته:

دستکش بپوشید، انواع گوناگون دستکش داشته باشید، نخی، پلاستیکی، چرمی، نیمه دستکش، ساق دست و…. حتی کارهای خشک مانند جارو برقی و گردگیری را با دستکش نخی انجام دهید.

حتی هنگام استفاده از تلفن همراه یا لپ تاپ نیمه دستکش بپوشید.

نکته دوم:

در شبانه روز  بیش از هفت بار مرطوب کننده و بیش از دوبار به روی دستها ضد آفتاب بزنید.

دیگر نکات را در فیلم آموزشی این هفته بیان خواهم کرد. با ما باشید.

نکته سوم:

پس از انجام کار های روزانه، یک قاشق غذا خوری از گلیسرین، نشاسته و روغن بچه فیروز را در یک لیتر آب ساده شیر حل کرده و دست ها را در آن قرار دهید. بیست دقیقه  شکیبایی کرده و سپس با آب ساده شیر شسته و اندکی خشک کنید تا پوست دونم شود سپس کرم مرطوب کننده قوی  بزنید و استراحت کنید. پس از دو هفته، پیامد آن  را خواهید دید… برای یادگیری نکات بیشتر در مورد نگهداری از پوست دست ها در اینستا گرام با ما باشید.

ویدئو راز داشتن دستان زیبا

https://www.aparat.com/v/HUP1R

Post Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *